اسکام

اعلام حمایت مادی و معنوی شرکت اسکام از کنفرانس ژئوفیزیک کاربردی در معادن ایران

معرفی شرکت اسکام

شرکت مهندسی اکتشاف و استخراج کانی‌های نوین پارس (اسکام) یکی از شرکت‌های پیشرو و متخصص در زمینه ژئوفیزیک هوابرد و اکتشاف است که خدمات کامل اکتشاف شامل برداشت، پردازش و تفسیر اطلاعات ژئوفیزیک هوابرد و زمینی و مطالعات زمین‌شناسی، دورسنجی، ژئوشیمی و غیره را جهت شناسایی منابع معدنی، هیدروکربوری، آب‌های زیرزمینی و انرژی‌های زمین‌گرمایی ارائه می‌دهد. این شرکت با استفاده از نسل‌های جدید بالگرد، هواپیما، پهپاد و تجهیزات ژئوفیزیک و نیروهای متخصص با تجربه، خدمات مختلف اکتشافی را ارائه و تا کنون بیش از ۱,۲۰۰,۰۰۰ خط کیلومتر اطلاعات ژئوفیزیک هوابرد را برداشت کرده و تعداد زیادی پروژه‌های اکتشافی را به انجام رسانده است.

شرکت اسکام با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و با بهره‌گیری از مشاوران خبره بین‌المللی، داده‌های مختلف زمین‌شناسی و اکتشافی مواد معدنی را تهیه، تحلیل و ارائه می‌نماید. این مجموعه با اشراف کامل بر زمین‌شناسی گستره ایران زمین، آخرین متدهای اکتشافی و استفاده از ابزارهای نوین، مطالعات اکتشافی در فازهای مختلف را در محدوده‌های مستعد کانی‌سازی انجام می‌دهد.

شرکت اسکام یکی از حامیان مادی و معنوی کنفرانس ژئوفیزیک کاربردی در معادن می باشد. این کنفرانس در تاریخ ۱۵ الی ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران توسط انجمن ملی ژئوفیزیک ایران برگزار می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید