درنیکا پویش هامون

اعلام حمایت مادی و معنوی شرکت مشاور درنیکا پویش هامون از کنفرانس ژئوفیزیک کاربردی در معادن ایران

شرکت مهندسین مشاور درنیکا پویش هامون با هدف ارائه خدمات مشاوره مهندسی در زمینه‌های اکتشاف مواد معدنی مطابق با استانداردهای جهانی، بر پایه علوم و فنون روز و تجربیات بین‌المللی کارشناسان خود تاسیس گردیده است. در راستای اهداف اکتشافی شرکت، گروه‌های تخصصی نقشه‌برداری معدنی با پهپاد و ژئوفیزیک با چشم انداز اکتشاف کانسارهای فلزی از جمله عناصر مس، طلا و آهن و همچنین سرب و روی و موضوعات مربوط به آن با استفاده از ابزار و تجهیزات روز دنیا در حوزه های نقشه‌برداری معدنی و برآورد احجام، مغناطیس سنجی، ژئوالکتریک و … تشکیل گردید.

این گروه در طراحی‌ها و انجام عملیات برداشت و تفسیر، خصوصیات ژئوفیزیکی مدل‌های کانساری مشابه روز دنیا را مد نظر قرار می‌دهد تا تفسیرهای حاصل شده عملیات میدانی از احتمال موفقیت بالاتری برخوردار گردد. این شرکت دارای دستگاه‌های مغناطیس سنج پروتون کمپانی GEMSYS کانادا، دستگاه ژئو الکتریک ۱۶ کاناله GDD کانادا و تمامی تجهیزات بروز مورد نیاز عملیات نقشه برداری معدنی شامل پهپاد‌های کوادکوپتر و … می‌باشد.

آدرس:

تهران، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی، ساختمان لیدوما، طبقه هفتم، واحد ۸/۳

تلفن: ۸۶۰۹۱۱۷۰ – ۸۶۰۹۱۹۸۵ – ۸۶۰۹۱۲۱۸ – ۸۶۰۹۱۱۸۲   فکس: ۸۶۰۹۱۰۷۳

 

شرکت مشاور درنیکا پویش هامون یکی از حامیان مادی و معنوی کنفرانس ژئوفیزیک کاربردی در معادن می باشد. این کنفرانس در تاریخ ۱۵ الی ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران توسط انجمن ملی ژئوفیزیک ایران برگزار می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید