آرمان فن آوران زمين

اعلام حمایت شرکت آرمان فن آوران زمین از بیستمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران

,

به استحضار می رساند به منظور برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت تر بیستمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران، شرکت آرمان فن آوران زمین حمایت مادی و معنوی خود را از این کنفرانس اعلام می دارد.

شرکت مهندسین مشاور آرمان فن آوران زمین در راستای توسعه فن آوریهای نوین در زمینه مطالعاتی وکنترلی در دوره ساخت وبهره برداری از پروژه های مهم در ایران تاسیس گردید. این شرکت بابهره گیری از تجارب متخصصین داخلی و خارج از کشور در دو بخش خدمات مهندسی و تامین تجهیزات در سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نمود. در این راستا و در بخش خدمات مهندسی موفق به اخذ رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در گرایش ژئوتکنیک گردید. همچنین خدمات مهندسی ژئوفیزیک نیز به مشتریان ارائه می گردد.
همچنین آرمان فن آوران زمین در راستای اهداف اولیه خود و با توجه به نیاز روز افزون بخشهای مهم صنعت در زمینه خودکفایی سیستمها و تجهیزات جانبی لرزه نگاری اقدام به ساخت و تولید و واردات این گونه اقلام نموده است. بر همین اساس این شرکت با همکاری شرکت Webtronics آمریکا اقدام به طراحی و ساخت رکوردر پیشرفته لرزه نگاری  GeoArm-R24نمود، همچنین با توجه به استقبال از این رکوردرها در ایران تیم طراحی و توسعه اقدام به بروزرسانی های مداوم در این رکوردر نمود که در حال حاضر این رکوردر در نسل سوم در حال تولید می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید