تبریک سال نو و دعوت به حضور در بیستمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران

,

به نام پروردگار

خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم. فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت همواره یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.
انجمن ژئوفیزیک ایران سال ۱۴۰۰ در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی ها و تنگناها توانست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز خود گام بردارد و به رتبه برتر A+ نائل شود و جزء برترین انجمن های گروه علوم پایه قرار گیرد و امیدوار است به فضل الهی و با همت شما بزرگوران در سال جدید برگ های زرین دیگری بر کتاب پر افتخار این انجمن بیافزاید.
با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، افتخار دارد بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک اعضای محترم انجمن، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو نمایم. نظر به برگزاری بیستمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از کلیه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان عزیز دعوت می شود تا با ارسال مقالات خود بر غنای بیشتر این رویداد ملی بیفزایند.

محمدرضا حاتمی
رئیس انجمن ژئوفیزیک ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید